0.00 грн.
Зробити замовлення- Ціни (4.6)
- Доставка (4.5)
- Якість товару (4.5)
- Якість обслуговування (4.5)
Доброго дня пані Ольга! Дякуємо, що обрали саме нас! Нам надзвичайно приємно, що Ви залишились задоволені обслуговуванням. Завжди раді допомогти та зробити процес покупки максимально зручним і зрозумілим.
Будемо раді бачити вас знову!
Доброго дня! Ми не впевнені, що відгуки пишуть наші клієнти, такі як Анна, так як написані відгуки від декількох неавторизованих людей, та протягом декількох хвилин від трьох різних людей. але відповідь наступна Алі, яка робила замовлення, не залишивши ніяких даних для відправки.
Ми не проти негативних відгуків - це теж відгук, що надає нам можливість покращити нашу роботу!
Ми, звісно, цінуючи клієнтів не дозволяємо собі хамить та спілкуватись з клієнтом на ТИ (скрін додаємо). Це політика нашої компанії, - до кінця залишатись ввічливими!
Щодо спілкування....коли на тій стороні лінії починають переходити межу у ввічливому спілкуванні, хамити, звинувачувати, вимагати особисті номери телефонів деректорів, техпідтримки, ТИкати - але ж вибачте, менеджер теж людина, яка має емоції та почуття, тому слухати непреривно ТАКЕ!!! було вже неможливо і розмова була завершена в односторонньому порядку. Замовник, який веде себе подібним чином буде заблокований та надавати послуги таким людям ми дійсно відмовляємо!!! Таких токсичних людей за всі роки нашої праці було не більше 4х, тому ми не багато втратили, а здорова атмосфера в нашому офісі, повірте, НАБАГАТО дорожча!
Щодо вирішення питання оплати:
Ми Вам написали, що питання оплати на сайті передано до техвідділу та якнайшвидше вирішується. Та запропонували зробити повторне замовлення трохи згодом. Ваша відповідь:
Наші висновки:
Ми завжди раді йти на поступки позитивним клієнтам))) та всі питання намагаємось вирішити спокійно та ввічливо! (ще раз повторюємо це політика нашої компанії) . Ті, хто провокує токсичним відношенням наших співробітників відправляємо за рускім корабльом! Ми цінуємо наших найкращих робітників. Вибачте, але ми теж люди!
PS: питання вибору вартіантів оплати на сайті вже вирішили. Хоч це за всі роки єдиний випадок, але вирішивши це питання - ми цим показали, що все ж прислухаємось до побажань, навіть таких клієнтів.
Доброго дня пані Анна! Ми дуже раді, що Ви задоволені нашим товаром. Задоволений клієнт для нас найголовніше!!! Дякуємо за відгук та чекаємо Ваших замовлень :)
Доброго дня пані Ольго! Нам шкода, що Ви залишились не задоволені, але є дуже просте пояснення: Вартість товару не змінилась!!!! Вам просто виставили рахунок на 75грн менше і Вас це не здивувало, що Вам роблять іменні запрошенння по вартісті стандартного. Обираючи товар Ви мали ознайомитись з описанням товару, в якому є вже давно незмінна варітсть запрошень, які Ви замовили. Стандарт 15грн/шт, Іменні 20грн/шт. І. мабуть, все ж Ви були готові, що запрошення буде коштувати 20грн/шт. З нашої сторони зовсім не було обману, чи злого умисла. Коли оформляли накладну, виявилось, що з нашого боку неправильно порахували вартість. Тому і написали Вам про нашу помилку. Ми такі ж люди, як і Ви і можемо помилятисьи і помиляємось, коли загрузка 101%. А Ви пишете відгук, навіть не отримавши замовлення!!! Дуже прикро що 75грн настільки сильно зіпсувало Ваше уявлення про наш магазин. За весь час роботи нашого інтернет-магазину Ви єдиний незадоволений покупець аж на стільки!!! Ми від щирого серця бажаємо Вам сімейного щастя та злагоди в сімейному подружньому житті!
Доброго дня! Ми раді, що Вам все сподобалось ) Чекаємо Ваших замовлень дякуємо за рекомендації
Доброго дня! Ми раді, що Вам сподобалась наша продукція. Дякуємо, що обрали саме нас! Чекаємо Ваших замовлень))
Доброго дня! Дякуємо, що обрали саме нас! Раді, що сподобались дипломчики)) Гарного випускного!
Добрий день пані Людмило! Ми раді, що Вам все сподобалось та вдячні, що обрали саме нас! Задоволений замовник для нас понад усе! Чекаємо Ваших замовлень!
Світлано, дякуємо за відгук! Раді, що все сподобалось )) Цінуємо кожного клієнта!!!
Чекаємо Ваших замовленнь!
Дякуємо Вам, що обрали саме нас! Чекаємо Ваших замовлень!
Анжеліка, дякуємо за відгук! Радіємо, що Ви залишилися задоволені та дякуємо за довіру нам! Звертайтеся ще ;)
Дякуємо за відгук та за те, що обрали сам нас! Раді будемо Вашим замовленням!
Дякуємо за Ваш відгук! Приємно )) Стараємося для своїх клієнтів бути найкращими! Очікуємо Ваших замовлень! ;)
Дякуємо за відгук! Раді Вашим замовленням!
Відгуки клієнтів про магазин sovaprint.in.ua
Якщо у Вас є зауваження щодо нашої роботи - ми приймемо до уваги та відреагуємо